Interesovanje gostiju za usluge bazirane na mineralnoj vodi Vrnjačke Banje
Karavan u okviru promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije i Ministarstva za turizam pod nazivom „ Vidi Srbiju, savršen odmor je nadohvat ruke“, organizovan je u petak 8. juna u Vrnjačkoj Banji ispred zgrade Termomineralnog kupatila.
Na 40 brendiranih pultova predstavile su se turističke organizacije iz cele Srbije promovišući svoje turističke potencijale. Predstavnici zdravstvenog i spa centra Merkur bili su deo ” Vidi Srbiju” događaja i predstavili aktuelnu ponudu posetiocoma kojih je bilo nekoliko stotina.


Građani i gosti Vrnjačke Banje najviše su se interesovali za usluge Wellness i Spa centra Rimski Izvor ali i za usluge Merkurove laboratorije i specijalističkih pregleda. Gosti koji su već u Vrnjačkoj Banji pokazali su interesovanje za usluge bazirane na mineralnoj vodi Vrnjačke Banje kako bi doživeli pravo banjsko iskustvo na svom odmoru.
Vrnjačka Banja pokazala se kao dobar domaćin obzirom da je uz zanimljiv kulturno-umetnički program događaj protekao uz veselo raspoloženje i druženje svih okupljenih učesnika i gostiju.


Promotivnom kampanjom „„Vidi Srbiju, savršen odmor je nadohvat ruke“ TOS promoviše ponudu Srbije u predstojećem letnjem periodu i poziva domaće goste da svoj letnji odmor ili njegov deo provedu na destinacijama širom Srbije, kako putem oglašavanja, tako i korišćenjem online kanala promocije uz naglasak na društvene mreže kao generatore velikog broja značajne
Cilј kampanje je i udruživanje snaga i kapaciteta privatnog, javnog, civilnog sektora i profesionalnih udruženja u promociji ponude Srbije u predstojećem letnjem periodu, kao i prilika da se promoviše subvencionisana mera Vlade Republike Srbije – vaučeri za odmor u Srbiji sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija.